Vanmiddag contact gehad met de huisarts en ze vertelde me dat het zaad niet goed was.
Het aantal zaadcellen was veel te weinig en de zaadcellen die aanwezig waren, bewogen niet goed.
Ik was er stiekem van uit gegaan dat het wel goed was, dus je kunt je voorstellen dat wij erg
teleurgesteld waren.
De vorige keer toen hij zaad in moest leveren bij de dokter waren er ook veel te weinig
zaadcellen, maar de zaadcellen die er zaten waren wel goed bewegelijk.
Daarom vind ik het zo raar dat ze nu niet goed bewogen. Maarja het zal wel.
Over 3 maanden moeten we weer terugkomen om zaad in te leveren dus ons geduld wordt
weer eens flink op de proef gesteld. Het zou mooi zijn als ik nu alsnog zwanger wordt en dit
allemaal niet meer nodig is, maar die kans is klein.
Ik ga wel gelijk een afspraak maken voor half augustus om het zaad in te leveren, zodat we dan niet langer hoeven te wachten dan nodig is.
Liefs
p.s. mijn man is begin maart wel ziek geweest, hij had toen griep. Ik wist niet dat dit nu nog invloed kon hebben op het zaad, maar het schijnt dat het wel 3 maanden kan duren voordat het weer goed is. Vandaar ook die 3 maanden die wij nu moeten wachten denk ik. Maar ik weet ook niet of hij voor die tijd wel goed zaad had dus het kan best zijn dat het toen ook al slecht was. We zullen zien.
reacties (0)