Uitslag zaadonderzoek


Vanmiddag contact gehad met de huisarts en ze vertelde me dat het zaad niet goed was.
Het aantal zaadcellen was veel te weinig en de zaadcellen die aanwezig waren, bewogen niet goed.
Ik was er stiekem van uit gegaan dat het wel goed was, dus je kunt je voorstellen dat wij erg
teleurgesteld waren.

De vorige keer toen hij zaad in moest leveren bij de dokter waren er ook veel te weinig 
zaadcellen, maar de zaadcellen die er zaten waren wel goed bewegelijk.
Daarom vind ik het zo raar dat ze nu niet goed bewogen. Maarja het zal wel.

Over 3 maanden moeten we weer terugkomen om zaad in te leveren dus ons geduld wordt
weer eens flink op de proef gesteld. Het zou  mooi zijn als ik nu alsnog zwanger wordt en dit
allemaal niet meer nodig is, maar die kans is klein.

Ik ga wel gelijk een afspraak maken voor half augustus om het zaad in te leveren, zodat we dan niet langer hoeven te wachten dan nodig is.

Liefs 

p.s. mijn man is begin maart wel ziek geweest, hij had toen griep. Ik wist niet dat dit nu nog invloed kon hebben op het zaad, maar het schijnt dat het wel 3 maanden kan duren voordat het weer goed is. Vandaar ook die 3 maanden die wij nu moeten wachten denk ik. Maar ik weet ook niet of hij voor die tijd wel goed zaad had dus het kan best zijn dat het toen ook al slecht was. We zullen zien.


713 x gelezen, 0

reacties (0)


  • starry80

    pfff, wat naar. Hoe neemt je mannetje het op? Voor hem ook niet echt leuk om dit nieuws te krijgen denk ik hé... Raar dat jullie 3 maand weer moeten wachten voor er weer eens iets gebeurt. Kan je niet al sneller weer wat zaad inleveren? Verder: veel zink voor je man. Kijk anders ook even hier naar, was een paar maand geleden op tv hier in BE... http://www.een.be/programmas/ook-getest-op-mensen/spermakwaliteit-verbeteren

  • Sienna Mae

    Wat is dit balen zeg! Maar.... je hebt maar 1 snel zwemmend zaadje te hebben!!! Ik ga voor je duimen

  • koeiegek

    ooo wat rot dit is echt balen. hoewel het net als juudje zegt je hebt maar 1 goede zwemmer nodig.
    weet niet of het waar is of een fabeltje maar heb wel eens gehoord dat noten goed voor sterk zaad zal zijn maar of dit echt zo is weet ik niet misschien dat iemand anders daar ervaring mee heeft.
    ik duim voor je en hoop dat er een goede zwemmer bij zit.

  • mariamama

    oh balen meid! ik duim ook voor jullie dat er toch nog ergens een goed actief zaadje rondzwemt!

  • LittleAngel83

    Wat ontzettend klote nieuws zeg! Dat is idd erg lang wachten hè! Nou ik duim voor jullie dat het toch raak is deze ronde hoor! Veel succes meid! Dikke knuffel! x

  • juudje26

    Gadver meid! wat een nare berichten...Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen,en hopen op 1 goeie zwemmer
    Meid ik denk aan en leef met jullie mee...
    xxxx

  • claudiaaa

    Ha meissie, een heel dikke knuffel voor jou. jeetje... waarom laten ze je nu zolang wachten??? xxx

  • Lumi

    Jeetje meis wat een bagger nieuws. En ondanks je er rekening mee gehouden hebt zal het ingeslagen zijn als een bom. Ik leef erg met je mee. En ik ga duimen als nooit van te voren dat het toch lukt ondanls je er niet op zal rekenen. En hele dikke kroel vanaf deze kant voor jou. Liefs

  • bimi

    Hey !!

    Meis, je zat dus toch goed met je idee om zo snel mogelijk naar de HA te gaan.... en niet dat je weer maanden zelf aangemooderd hebt, goed zeg, dat je zo veel vaart achter alles zet. En helaas, ik lees het ook, het is dus terrecht.....Nou, dan weet jij in elk geval dat je er alles aan gedaan hebt, met je kruiden en zo..... Deze evengoed blijven gebruiken hoor, want het stimuleerd evengoed jou baarmoeder en hoe beter de doorbloeding en conditie van jou baarmoeder, hoe meer kans de zaadjes van je partner hebben.... succes !!! liefs mij